بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

16 مهر روز جهانی کودک

1393/7/18 0:46
نویسنده : خاله سانی
838 بازدید
اشتراک گذاری

              روزت مبارک عروسک خاله    

 

 

                     

           

 

عزیز دل خاله تبریک با تاخیر خاله رو بپذیر عزیزم ببخشید خاله  یه روز عقب موند..  غمگین  البته تا یه هفته ادامه داره جشن کودکان زیبا

امیدوارم همیشه تو زندگیت مثل الان از ته دل بخندی..

همیشه مثل الان بی دغدغه و راحت بخوابی..

همیشه مثل الان غصه هات اینقدر کوچولو باشن که با یه لبخند و بوس از یادت برن..

همیشه خوشبخت و خوشحال باشی عزیزم..

دوسِت دارم..

 

 

 

 

نظرات (17)

مامان هانا و آریا
18 مهر 93 7:10
سلام سلام گل دخملییییی و سانی عزیزم روز دخترخوشگلم مبارککک
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جووون ممنونم از لطفتون
نازنين
18 مهر 93 20:36
سلام من نازنين هستم 11 سالمه افتخار دوستي ميدي
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نهوبلاگ شما باز نمیشه عزیزم هرچی میارم
مامانى عسل
18 مهر 93 23:06
روزت مبارک عزىىىزم
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوونیی
مامان عليرضا
18 مهر 93 23:37
عزیز دلم با تاخیر فراوان مبارک باشه روز کودک.البته هفته ی کودکه و هنوز وقت برای بوسیدن روی ماهت هست عزیزم
خاله سانی
پاسخ
مرسی از محبتتون روز علیرضای عزیزم مبارک
الهام
19 مهر 93 9:45
تبریک میگم بنیتا جون
خاله سانی
پاسخ
ممنون الهام جوون علیرضای عزیزو ببوسین
مامان بهناز
19 مهر 93 14:11
رورت مبارک بنیتاجون البته با تاخیر شرمنده عزیزمانشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
خاله سانی
پاسخ
این حرفا چیه خاله جوون دشمنتون شرمنده مرسی ازلطفتون
مامانی آرتینا جان***
20 مهر 93 1:06
عزیزم روزت مبارک انشالله همیشه تنت سالم و لبت پر از خنده باشه گلم.
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جوووون مرسی
مامان و آیلین
20 مهر 93 17:08
سلام خاله مهربون روز کودک رو به بنیتا خانم تبریک می گم
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جووون خیلی ممنونم
مامان مهلا
21 مهر 93 1:58
منم دعا میکنم همه چی همون جوری باشه که میخوای
خاله سانی
پاسخ
مرسی از دعای قشنگتون یسنا جونو ببوسین
مهربوون
21 مهر 93 10:17
با تاخیر فراووون روزت مبارک بنیتا جووون... کودکی کن که دنیای کودکی خیلی زیباست...
خاله سانی
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
22 مهر 93 9:50
روزت مبارک گلم با تاخیر فراوان
خاله سانی
پاسخ
خواهش میکنم خاله جوون مرسی از لطفتون
مامان کارن( رزیتا )
22 مهر 93 9:50
وای خدا شیمکشو بیبین
عمه فروغ
22 مهر 93 22:52
سلام خاله حون خوبی؟ روز کودک با تاخیر بر بنتیای عزیز مبارک باشه ان شاا.. همیشه شاد باشید به من هم سر بزنید اگه مایل به تبادل لینک هستید من رو هم خبر کنید
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمشما هم همینطور دوست خوبم باعث افتخاره چشم حتما
مریم مامان آیدین
23 مهر 93 19:02
عروسک خانووووووووووووم...دوباره روزت مبارک عزیـــــــــــــزم قربون اون شیمکت که زده بیرون سانی جونم عید شما هم با تاخیر مبارک دوستم
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووونیییییی خدا نکنهممنون مریم جوون عید شما هم مبارک
مامان آنیسا
24 مهر 93 9:13
روزت مبارک عزیز خاله (ببخشید با تاخیره )
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جوون خواهش میکنم
مامان نگار
24 مهر 93 10:50
روزت مبارک طلا خانم .باید خیلی ممنون خاله گلت باشی که همچین وب قشنگی برات ساخته .
خاله سانی
پاسخ
خواهش میکنم خاله جوون چشاتون قشنگ میبینه مرسی از لطفتون
ابجي تياراجون
25 مهر 93 11:25
انشاالله هميشه همين جور باشه
خاله سانی
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی از لطفت