بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

نمایشگاه بازی و اسباب بازی

1393/6/16 13:13
نویسنده : خاله سانی
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

4 ساله که تابستونا جشنواره ی بازی و اسباب بازی توی یکی از مکانهای تاریخی شهرمون (سرای سعدالسلطنه) برگزار میشه..که سوغاتی و هنرهای دستی هم توش به نمایش میذارن.ما هم 2 ساله که شما رو میبریم اونجا ولی پارسال همش 2 ماهت بود و خیلی کوچولو بودی همش تو بغلمون خواب بودی.بیشتر به خاطر خودمون رفتیم.. زیبا

اما امسال که کاملا متوجه دور و اطراف و آدما و اسباب بازیها بودی خیلی بهت خوش گذشت البته به ما هم همینطور..چند روز پیش بود که من و مامانت بردیمت نمایشگاه..وقتی که وارد نمایشگاه شدیم یه عالمه نی نی با مامان و باباهاشون اونجا بودن..کلی ذوق زده شدی..خیلی خوب با ادما به خصوص بچه های دورو برت ارتباط برقرار میکنی و خیلی خونگرمی..همین که یه بچه ای رو میبینی فرقی نداره چه گروه سنی باشه فوری دستتو سمتش دراز میکنی و لبخند میزنی و میگی ننیییییی..بعضی هارو هم بوس میکنی..قربون مهربونیت برم یه وقتایی که تو اینقدر ذوق و شوق به خرج میدی و طرف مقابلت فقط زل میزنه نگاهت میکنه ناراحت میشم.. قهر

ولی در کل اینکه اینقدر خونگرمی باعث میشه خیلی زود خودتو تو دل همه جا کنی..

هر طرف رو که نگاه میکردیم یه سری از بچه ها یه بازی میکردن و بزرگترها نمایش و مسابقه اجرا میکردن و خلاصه هر کی یه جور مشغول بود تو هر قسمت هم یه جور هنرهای دستی یا سوغاتی بود..ما هم تقریبا همه نمایشگاه رو گشتیم و عکس گرفتیم..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این اقاهه قصه ی شهر فرنگ میگفت واسه بچه ها..

 

 

شما هی میخواستی این اسباب بازیهارو برداری و هی بهشون اشاره میکردی..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دلم ازین آقاهه که لباس سوسمار پوشیده بود خیلی میترسیدی.اصلا دیگه وسایل

بازی هم سوار نمیشدی اون اونجا بود..خندونک

 

 

 

بعد از 2 ساعت چرخیدن تو نمایشگاه دیگه هم شما خسته شدی و هم ما.شیرت هم تموم شده بود و گشنه بودی و پوشکتم باید عوض میشد دیگه برگشتیم خونه..

 

نظرات (29)

مامانى عسل
16 شهریور 93 15:33
azize delam az axat malomegashtogozar too namayeshgah kheyli vasat khob bode.ghorboonet besham inghade khoongarmi .hamishe haminjori basho bemon hata age ba sardie adama rooberoo shodi
خاله سانی
پاسخ
اره خاله جوون خدارو شکر با وجود خستگی ولی بهش خوش گذشتمرسی از لطفتون عسل جونو ببوسین
مریم مامان آیدین
16 شهریور 93 16:31
سلام دوست گلم به به ...چه جای قشنگی....چه طاق خوشگلی و چه کلوچه خوشمزه ای اون وسط قربون این کلوچه مهربون و خندون برم من....جوجو نی نی دوست خاله جونش بنیتا نازم سوسمار دوست نداره خوب بابا اهش کنین بره ای جونم که ترسیده عسل خانوم چه اسباب بازی های خوشگلی و چه کیفای نانازی خیلی قشنگن...خوش به حالتون که کلی خرید خوشگل داشتین
خاله سانی
پاسخ
سلام مریم جوون مرسی عزیزم از مهربونیت.خاله جون بنییتا از همه اون عروسکا میترسید بازم بود اخه جای شما خالی بووودممنون از محبتت ایدین جونو ببوس
مهربوون
16 شهریور 93 16:44
چه نمایشگاه جالبی من عاشق صنایع دستی ام وااای عزیززززم گناه داری شما ... آدم بزرگ میترسه چه برسه به بچه لباستم خوشگله بنیتا جووون
خاله سانی
پاسخ
اخییی چه خوووب منم دوست دارم زیادم که ترسناک نبوود مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه.ممنون از محبتت
مامان عليرضا
16 شهریور 93 17:01
چه جای قشنگی!خوش به حالتون الهی خاله قربونت بره که داری گریه میکنی و خسته شدی
خاله سانی
پاسخ
جای شما خالی عزیزم اره قشنگ بود.خدا نکنه خاله جوون مرسی از لطفتون
فاطمه & فائزه
16 شهریور 93 18:55
سلام نااااااااااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید نظر فراموش نشه لطفا
خاله سانی
پاسخ
ممنون گلم مرسی که سر زدین به ما.با افتخار لینکتون میکنمچشم حتما
الهه مامان مبین
16 شهریور 93 19:45
سلام به روی ماهت همشهری گلم . حتما با تبادل لینک موافقم . با افتخار لینکتون کردم
خاله سانی
پاسخ
اِ چه خوب که همشهری هستیم.از اشناییون خیلی خوشحالمباعث افتخارهلینک شدین
الهه مامان مبین
16 شهریور 93 19:45
دوستون دارم خیلی زیاد
خاله سانی
پاسخ
مرسی از مهربونیتون دوست خوبم ما هم دوستون داریم
مامان کارن( رزیتا )
17 شهریور 93 8:38
چه نمایشگاه جالب و قشنگی - قربون دختر مهربون و خونگرمم برم من
خاله سانی
پاسخ
جای شما خالی ممنون خاله جوون کارن جونو ببوسین
مینا
17 شهریور 93 12:48
ای جووووووووووونمممممممممم عسیسم قبون فندق جونم برم من . نترس جوجویی چ نمایشگاه قشنگی گلم ادم انرژی میگیره متاسفانه قوچان ی شهر کوچیک ک از این جور نمایشگاهای قشنگ هیچوقت توش برگزار نمیشه
خاله سانی
پاسخ
مرسی مینا جون عزیزم اره جات خالی عزیزم قشنگ بود.اخییییییییی تشریف بیار اینجا در خدمت باشیم خوشحال میشیم
مامان سبز
17 شهریور 93 13:21
سلام دوست عزیزم من مامان مهربون هستم و وبلاگ من بدلایلی پاک شد و دوباره این وبلاگ را ساختم آدرس قبی من را پاک و این آدر را جایگزین کنید . مامان مهربون
خاله سانی
پاسخ
سلام دوست خوبم باشه حتما
مامان سبز
17 شهریور 93 13:32
عزیزم پیغام من به دست شما رسید؟
خاله سانی
پاسخ
سلام بله رسید به وبلاگتون هم سر زدم
مامان مهرناز
18 شهریور 93 0:31
سلام عزیز دلم دلم خیلی براتون تنگ شده بود مسافرت بودیم وتازه برگشتیم چقدر خوبه که وقتی نیستی کسی سراغت رو بگیره ونگرانت بشه مرسی عزیزم که به یادمون بودی جوووووووووووووووووونم قربون خنده های شیرینت گلم فدای دختر مهربونم بشم من چه لباس خوشکلی چقدر ناز شدی
خاله سانی
پاسخ
سلام مامان مهرناز جوونمنم دلم تنگ شده بود واستون دل به دل راه داره رسیدن به خیر امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.. چشاتون قشنگ میبینه.مهرناز جونو ببوسین
مامانی آرتینا جان***
18 شهریور 93 1:16
خاله جون خوش گذشت انشالله همش شاد باشی گل دختر.
خاله سانی
پاسخ
جای شما خالی خاله جوون خیلی ممنونم از لطفتون
مامان هانا و آریا
18 شهریور 93 4:12
عزیزمممم دخمل ناز ما از سوسماره ترسیدهههه فکر کنم منم بودم میترسیدم خاله چه خوب که همچین نمایشگاه خوبی برگزار میشه و چه خاله گلی که انقدر خواهرزاده دوستداشتنیش و میبره ددر دخمل خوشتیپ انشالله همیشه تو گردش و شادی باشی و کلییییییییی بهتون خوش بگذره
خاله سانی
پاسخ
جای شما خالی خاله جوون ممنون نظر لطفتونهکوچولوهاتونو ببوسین
مامان محمدحسام
18 شهریور 93 11:20
سلام دوست گلم ممنون از اینکه ب یادمون بودی چندوقته درگیر کار بودم وقت نکردم سربزنم ببخشید گلم به به چه نمایشگاه قشنگیخوش بگذره بنیتا جونمخوشتیپ من ... وااااای عزیزم چقده از آقا سوسماره ترسیده انشالله همیشه شاد باشین عزیزم
خاله سانی
پاسخ
سلام دوست خوبم خواهش میکنم مرسی از اینکه به ما سر زدید جای شما خالی ممنون از لطفتون
مامان علی کوچولو
18 شهریور 93 22:55
چه نمایشگاه با حالیه .خوش به حالتون .بنیتا ام حسابی کیف کرده ها .همیشه خوش باشید عزیزم
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون جای شما خالی
آبجی فاطمه
18 شهریور 93 22:56
ماشاالله چه خواهر زاده خوشمزه ای داری.خداحفظش کنه.
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه ممنون
مامان بهناز
19 شهریور 93 0:40
خاله به قربون دخمل خونگرم و اجتماعیش بره که دوست داره به همه بچه ها دوست بشه ، شایلین منم اخلاقش مثل بنیتاجونه وقتی بیرون میریم هرجا بچه ای ببینه میره طزفش و سعی میکنه باهاش دوست بشه.چه نمایشگاه جالبی ، عروسکهاش هم بامزه بودن. لباسهای بنیتاجون هم خیلی خوشگلن و بهش میادمیبوسمت عزیزم
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون خدا نکنهای جووونم شایلین جونم مهربونه جای شما خالی ممنون از لطفتون
مامانی و بابایی
19 شهریور 93 12:34
سلام خب بچه حق داره دیگه خیلی ترسناک بوده ولی نمایشگاه جالبیه بنیتا جان ببخش دیر اومدیم تارا بشدت مریض شده نمیشد بیام سربزنم دعا کن خوب بشه دوستون دارم بووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون جای شما خالی اخییییی عزیزممم امیدوارم که زود زود خووب بشهما هم دوستون داریم
مامانه آنیتا
19 شهریور 93 13:07
وای چه جایه قشنگی بود ایشاالله همیشه شاد باشین عزیزم
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوون جای شما خالی
ژاله
19 شهریور 93 14:25
چقدر این عکس ها قشنگن
خاله سانی
پاسخ
مرسی گلم چشات قشنگ میبینه
مامان شراره
19 شهریور 93 23:55
سلام فداتشم خوشبحالت رفتی نمایشگاه خوش گذشت عزیزم انشاالله همیشه به شادی و تقفریح جوجو خشکله
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون جای شما خالی بود مرسی که به ما سر میزنید
خاله جووووونی
20 شهریور 93 0:13
چقد لباس بنیتا جونی خوشگله .مثل خودش خوردنیه نمایشگاه سعد السلطنه خیلی جالبه .
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینهاره گلم نمایشگاه قشنگیه
مامان آنیسا
20 شهریور 93 8:42
چه نمایشگاه باحالی --- کاش تو شهر ما هم بود
خاله سانی
پاسخ
اخیییییی تشریف بیارید اینجا در خدمت باشیم خاله جوون
مامان بهداد
20 شهریور 93 23:29
سلام خاله . مرسی که به وب ما اومدی و به ما سر زدی. نی نی نازتون خیلی منو یاد دختر نوزاد خودم میندازه که وقتی بزرگ بشه شکل بنیتا خانم شما میشه. ای جونم. ای جونم. چقدر هم آهنگ روی وبش قشنگه. عالی انتخاب کردی خاله.
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون اخیییییی عزیزممم ممنون از لطفتون مرسی که اومدید پیشمون
خاله ی رادین
21 شهریور 93 10:37
ا پ ی م ا پ ی م ا پ ی م ا پ ی م ا پ ی م ا پ ی م ا پ ی م
خاله سانی
پاسخ
چشم عزیزم
الهام مامان علیرضا
26 شهریور 93 17:38
چقدر عالی که به نمایشگاه رفتید و چه خوب که این همه عکس انداختید آخه ما روزی که قزوین ودیم نشد بریم و من همه اش افسوس م خورد که چرا نرفتیم خیلی زیبا بود ممنون دوستم
خاله سانی
پاسخ
سلام دوست خوبم جای شما خالی بود ایشا.. دفعه های بعدی تشریف بیارید در خدمتتون باشیم
مامان مهلا
29 شهریور 93 10:52
چه جشنواره جالبی بوده خیییلییییییییییییی خوشم اومد عکسای بنیتا هم خیلی نازه
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووون جای شما خالی بوود
کیان
12 مهر 93 15:15
سلام بنیتا جون. چه خوب کردی عکسهای نمایشگاه رو گذاشتی تو وبلاگت آخه میدونی وقتی این نمایشگاه افتتاح شد من هنوز دنیا نیومده بودم برم تماشا کنم. ولی الان عکهاشو دیدم. تازه فهمیدم همشهری هم هستیم. خوش بحالت خالت چه وبلاگ قشنگی برات درست کرده
خاله سانی
پاسخ
سلام دوست خوبم.چقدر خوووب باعث افتخاره که با شما اشنا شدیم.کوچولوتونو ببوسین