بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

14 ماهگی دخملی

1393/6/12 13:47
نویسنده : خاله سانی
819 بازدید
اشتراک گذاری

        ماهگیت مبارک یکی یه دونهههههه

 

 

                                              

 

totalgifs.com aniversario gif gif 82.gif                                                                                                      totalgifs.com aniversario gif gif 82.gif

 

 

عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک باشه...

 

روز 3 شنبه که 14 ماهت شد از ظهر پیش من و مامانی بودی.من صبحش خونه نبودم و همین که رسیدم و داشتم لباس عوض میکردم شما اومدی و من از تو اتاق صدای مامانی رو میشنیدم که میگفت بچگی چشاش داره میره از خواب..

واسه همینم من از اتاق نیومدم بیرون که تو بخوابی.اخه همین منو میبینی خواب از سرت میپره و میخوای بازی کنی..مامانی هم داشت بهت شیرتو میداد که بخوری و به من اشاره کرد که نیام.. زیبا

تا عصری خوابیدی و بعد ازینکه بیدار شدی با  مامانی رفتین حموم..

از حموم که اومدی فوری اومدی تو اتاقم و با هم بازی کردیم..همین مینشستم میومدی دستمو میگرفتی و راه می افتادی سمت اتاقا..

گاهی یه کارایی میکنی که با خودم میگم یعنی یه بچه 1 ساله اینقدر میفهمه متفکر

اخه مامانت میگفت چند روز پیش وقتی پوشکتو عوض کرده پوشکت مونده رو زمین و تو برداشتی بردی تو اشپزخونه و انداختی تو سطل زباله تعجب

خاله قربونت بره اینقدر فهمیده ای عزیزم..

تا شب کلی با هم بازی کردیم و خندیدیم و شب مامانت کیک گرفت و اومد خونه ما.میخواستیم با کیک عکس بگیریم ازت مگه میذاشتیییی همش میخواستی به کیک ناخنک بزنی.یا راه بری.کلی با مامانت خندیدیم اینقدر شیطونی میکردی..دیگه با زور و زحمت چند تا عکس گرفتییم..

 

داشتی گریه میکردی که اون پروانه ی روی کیکو برداری..

 

 

 

 

 

 

میخواستی شمع ها رو فوت کنی عزیزمممم..

 

 

 

گذاشته بودیمت رو این صندوقه که ازت عکس بگیریم ازون گل کنار صندوق میترسیدی و هی میپریدی پایین میومدی تو بغلمون.. خندونک

 

 

 

قربونت بره خاله.. محبت

 

 

بعد از عکس گرفتن با مامانی و بابایی و بابات رفتیم شام بیرون ولی شما همش خواب بودی عزیزم.روز خوبی بود و خوش گذشت.ایشا.. همیشه شاد باشی عزیزم..دوسِت دارم..

 

نظرات (33)

مریم مامان آیدین
12 شهریور 93 16:40
سلام بنیتای خوشــــــــــــگلم 14 ماهگیت مبارک باشه جوجو نانازم ای من قربون اون ژست هات برم نفس کوچولو سانی جون من عاشق این محبت واقعی و بی شیله پیله و فهمیدن مفهوم درست دوست داشتنت هستم خواهر من هم عاااااشق آیدینه ولی اصلا موقعیت شناس نیست که این الان خوابش میاد یا خسته ست و نباید خودشو نشون بده تا بچه استراحت کنه....میگه من دلم تنگ شده نمیتونم تزار بخوابه واقعا مثل یه مامان دلسوزی برای بنیتا....خواهری باید خیلی قدرتو بدونه
خاله سانی
پاسخ
سلام مریم جوون مرسی از محبتت عزیزم اخییییی خجالتم نده مریم جون ای جوونم خب طفلکی دلش طاقت نمیاره دیگه با ایدین وروجک بازی نکنه اونم از دوست داشتن زیادشه نظر لطفتونه عزیزم مرسی از محبتت مریم جووون ایدینو ببوس
سپیده..مامانه پارسا
12 شهریور 93 16:42
ملوس خانوم 14 ماهگیت مبارک باشه ناناسی
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوونیییی
مینا
12 شهریور 93 20:29
ایییییییییییی جووووووووووووووننننننننننننمممممممممممم قربونت بشم من ملوسک من 14ماهگیت مبارک خوشگلم ایشالا 140 سالگیت مهربونم دلم خیلی واست تنگ شده بود سانی جونم
خاله سانی
پاسخ
مرسی مینا جووون قربونت عزیزم دل منم خیلی تنگ شده بوود
مامانى عسل
12 شهریور 93 21:33
chahardah mahegit mobarak azize delam . enshallah tamame mah hao salhaye pishe root tanet sahiho salem bashe
خاله سانی
پاسخ
خیلی مممنون از لطفتون خاله جوون عسل جونو ببوسین
مامانی
12 شهریور 93 22:53
14ماهگیت مبارک خاله..پسملی منم ماهگردش روز 12 هر ماهه ..خوشحال میشم به وبلاگمون سر بزنید...خیلی عسیسی
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوون ای جانم چشم حتما مرسی که به ما سر زدین
مامان آنیسا
13 شهریور 93 9:58
14 ماهگیت مبارک فسقل خانم
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جوون
مامان مهدیه
13 شهریور 93 14:04
14 ماهگیت مبارک بنیتا جوووووووووووونی
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوووون
خاله مهديه
13 شهریور 93 23:45
مبارك باشه ...يه بوس از طرف من به بنيتا
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم از مهربونیت
مامان یاغمور
14 شهریور 93 12:31
سلام ممنون که مهمون وبمون شدی معنی اسم دخترم باران هست راستی بنیتا شبیه دختر داییم هست 14 ماهگیشم تبریک میگم
خاله سانی
پاسخ
اسم قشنگی داره دخترتون..اخییی چه جالبمرسی که به ما سر زدین
خاله جوووون
14 شهریور 93 13:09
14 ماهگیت مبارک بنیتا جووووووووووونم
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزممم
مامان سمین
14 شهریور 93 17:02
سلام عروس گلم 14 ماهگی ات مبارک ولی از الان بگما پرم فقط سالگرد تولدتو جشن میگیره نه ماهگردتو ها خرج روی دست پسرم نزاری ها؟؟؟؟خخخخخخخ
خاله سانی
پاسخ
سلام مادر شوهر خیلی ممنونباشه اشکال نداره ولی تولد باید بگیره هااااا
✿دختربهاری✿
14 شهریور 93 17:10
14ماهگیت مبارک عسلمممممم
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم بازم پیشمون بیا خوشحال میشیم
✿دختربهاری✿
14 شهریور 93 17:11
وای چه کیک قشنگی نوش جونت گلم
خاله سانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی آرتینا جان***
15 شهریور 93 2:10
سلام عزیزم ۱۴ ماهگیت مبارک خاله.
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون مرسی از محبتتون
الهام
15 شهریور 93 7:29
سلام خاله سانی عزیزم منم چهارده ماهگی بنیتا جون و تبریک میگم اتفاقا یک بار منم برای علیرضا کیک گرفته بودم که روی اون یک پروانه بود اونم علاقه زیادی داشت پروانه رو بگیره دوست خوبم خیلی خیلی خوشحالم که با دوست خوبی پون شما آشنا شدم و با افتخار بنیتا جون و لینک کردم دوستی مون پایدار
خاله سانی
پاسخ
سلام الهام جوووون مرسی از لطفتوون ای جوونم شیطووونباعث افتخاره دوست خوبم منم لینکتون میکنم
مامان کارن(رزیتا)
15 شهریور 93 11:15
ملوسکم 14 ماهگیت مبارک
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جوون
مهربوون
15 شهریور 93 11:57
عزیززززم 14 ماهگیییت مبارک چه کیک خوشگلی چه دختر ناززززززی
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه
مهربوون
15 شهریور 93 12:57
خصوصی داری عزیززم
فاطمه
15 شهریور 93 14:37
عزیزم من لینکت کردم
خاله سانی
پاسخ
باعث افتخاره عزیزم منم لینکتون میکنم
الهه مامان مبین
15 شهریور 93 16:41
سلام دوست عزیزم . ممنونم که بهمون سر زدید . 14 ماهگی گل دخترم هم مبارک باشه
خاله سانی
پاسخ
سلام دوست خوبم خیلی ممنون از لطفتوون
مهربوون
15 شهریور 93 18:04
خوشبختم از آشناییتون عزیزززم... بنیتا جون رو ببوس از طرفم
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشبختم از اشناییتون.مرسی از محبتت گلم
مامان ساناز
16 شهریور 93 9:44
وای وای من اگر جای شما بودم روزی هزار بار می چلوندمش اینقدر که نازه 14 ماهگیت مبارک عسل خانم
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون از محبتتون خاله جووون
ابجي جون تياراجون
16 شهریور 93 16:28
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي چه قدر نازي به ماهم سربزن
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم از محبتت ممنونچشم حتما
مامان بهناز
16 شهریور 93 22:20
14 ماهگیت مبارک عزیز خاله ، چه کیک خوشگلی انشالله کیک 120 سالگیتو بخوری خانم خوشگله، خاله به قربون دختر فهمیده و باهوشش بره که ایتقدر به مامانی کمک میکنیدوست دارم میبوسمت
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووونما هم دووستون داریم شایلین جونو ببوسین
مامان هانا و آریا
18 شهریور 93 4:03
خاله سانی جونممممم پست من کوووووو؟؟ بنیتا جونم خیلییی ماه ژست گرفتی عزیزدلممم فدات بشم خاله که از گل میترسی[ماچ بنیتای عسلمممم بووووووووووووووووووووووس
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووون خدا نکنه
مامان هانا و آریا
18 شهریور 93 4:06
ای واااای انقدر حواسم به پستی که گذاشتم و الان نیست بود که یادم رفت بگم بنیتای عزیزمممم 14 ماهگیت مبالککککک خالهههههه کیکتونم خیلییییی خوشملهههه
خاله سانی
پاسخ
چشاتون قشنگ میبینه مرسی خاله جوون
ژاله
18 شهریور 93 15:52
سلامــــــــــــــــ خیلی وبلاگ قشنگی داری باتبادل لینک موافقین
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم چرا که نه خوشحال میشم
مامان علی کوچولو
18 شهریور 93 22:52
14ماهگیت مبارک دخمل خوشمل .چقده این لباسه بهت میاد بنیتا جونی
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووون از محبتتون
مامان بهناز
19 شهریور 93 0:42
14 ماهگیت مبارک جوجوی خاله ، چه کیک خوشگلی به نظر که خوشمزه میاد
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوون شایلین کوچولورو ببوسین
مامانه آنیتا
19 شهریور 93 13:08
مبارکااااااا باشه بنیتاجوووووووونم چقده لباست خوشگله وبهت میاد خاله جون
خاله سانی
پاسخ
چشاتون قشنگ میبینه خیلی ممنون
مامان جون
20 شهریور 93 8:45
مبارک باشه 14 ماهگیت خوشگل خانمی
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون بازم پیشمون بیاین
سولماز مامان آیناز کوچولو
20 شهریور 93 11:40
عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک .. ایشالله که صد ساله شی ..
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جون ایناز جونو ببوسین
مامان آتریسا
22 شهریور 93 11:00
مبارک یاشه عزیزم .ان شااله تولد140سالگیت
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جووون