بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

از طرف مامان سحر..

1393/6/7 18:36
نویسنده : خاله سانی
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم..     

 

خیلی وقت بود که میخواستم  یه پست از طرف خودم برات بذارم اما تا امروز نشد,امروز که روز دختره ...

روز تو  که طعم شیرین مادر شدن رو به من چشوندی,تو که صبحها به امید چشای

قشنگت  از خواب بیدار میشم و شبها با دیدنت توی خواب شیرین میخوابم.

دختر نازم دوست ندارم تو این پست از ناراحتی هام بگم اما فقط ازت میخوام که مامانو

ببخشی اگه ناخواسته در حقت کوتاهی کردم.

عمرم مامان به خاطر اینکه هنوز یه کمی از درسش مونده مجبوره یه وقتایی از تو کوچولوی

شیرین و مهربون دور باشه اما همش به فکرته و نمیتونه به شما فکر نکنه.

به خاطر تمام لحظه هایی که تورو از خودم دور میکنم معذرت میخوام..

واقعا خدارو شکر میکنم که یه دختر مهربون دارم,دخترم نمیدونی چقدر معصومانه میای و به

پای من میچسبی و شروع میکنی پاهای منو بوس کردن..

عشقم برات بهترینهارو ارزو دارم .ارزو دارم روز به روز قد کشیدنت و بزرگ شدنتو  خانوم

شدنت رو ببینم.

ارزو دارم همیشه شاد و خندون باشی مثل الان.نمیدونم عشقم رو چطور بیان کنم اما

ممنونم که روزهای شاد و شیرینی رو برام رقم زدی.

تمام این یک سال و دو ماه مثل برق و باد سپری شد و من همین الان حسرت اون روزها رو

میخورم و دلم تنگ شده..

دخترم دوستت دارم عاشقانه.تو برام با ارزش ترینی..

 

نصیحت مادرانه:

 

دخترکم برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ..

چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی..کسی که باعث گریه ات میشود پاک کن..

دخترکم به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن..بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی..

دخترکم تو زیباترینی..همیشه با این باور زندگی کن..

خودت را فراموش نکن..شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد اما به یاد داشته باش..

کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند..

دخترک من هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست..اشتباه که کردی برخیز اشکالی ندارد..بگذار دیگران هرچه دوست دارند بگویند..

خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی کسی که ذره ای شعور داشته باشد خاص بودنت را در میابد..

گریه کرده ای؟؟رنج کشیده ای؟؟؟سرت کلاه رفت؟؟اذیتت کرده اند؟؟عیبی ندارد..نگذار تکرار شود..

گاهی تکرار یک درد دردناکتر است!!

احساس تو با ارزش است خرج هر کسی نکن..

دخترکم تو با ارزشترین موجود زمین هستی هیچ گاه فراموش نکن..!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (19)

نظرات (19)

مامان مهرناز
8 شهریور 93 0:12
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
خاله سانی
پاسخ
مرسی از لطفتون به شما هم تبریک میگم
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:27
خدا دختر گلت رو واست حفظ كنه.... روز دختر رو بهش تبريك ميگم...... مطمئن باش هيچ مادري در حق بچه اش كوتاهي نميكنه
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خدا کوچولوی شمارو هم واستون حفظ کنه.مرسی که به ما سر زدین
مامان رزیتا
8 شهریور 93 9:51
روزت مبارک عروسک خاله
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جووون
خاله ی رادین
8 شهریور 93 10:42
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ ما منتظرتونیماااااااااا زودی بیاید
خاله سانی
پاسخ
حتماعزیزم
مامان محمدحسام
8 شهریور 93 12:09
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان روز دختر مبارک . . .روزتـــــــــــ مبارک عسل طلا خداحفظش کنه واستون انشالله همیشه در کنارهم شاد و سلامت باشین
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه
مامان محمدحسام
8 شهریور 93 12:11
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک
خاله سانی
پاسخ
مرسی از محبتتون و دعای قشنگتون.
مهربوون
8 شهریور 93 13:12
روزت مبارکککک بنیتا جون
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنونم مهربووون بازم به ما سر بزن
مامان عليرضا
8 شهریور 93 16:38
روزت مبارک بنیتا جونم. قدر مامان و خالت رو بدون گل نازنینم
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جوون
مامانی و بابایی
9 شهریور 93 13:34
خوشگلک روزت مبارک عزیزم ایشالا مامانی تم زود زود درسشون تموم میشه و میتونه با خیال راحت وقتشو باتو بگذرونه حسش رو درک میکنم ممنون ک بهمون سرزدین
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون مرسی از لطفتون
مریم مامان آیدین
9 شهریور 93 14:38
اول از همه الهی من قربون اون کفشای خوشگلت و خنده خوشگل ترت بشم جوووووووووووجوووووووووووو مامان سحر جون روز دخملیت مبارک باشه خانومی......الهی فرشته کوچولوت هرروزتون رو قشنگ تر بکنه براتون خانومی خیلی ببوس این عروسک نازو راستی خواهر یه دونه ای داری سحر جون
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جووون خیلی ممنون از لطفتون.ایدین جونم همینطور نظر لطفتونه مریم جووون
مامان هانا و آریا
10 شهریور 93 3:11
مامان سحر عزیز همه مامانا دلشون میخواد کنار کوچولوهاشون باشن اما یوقتایی نمیشه دیگه پس خودت و ناراحت نکن عزیزم روز دخمل نازتونم تبریک میگم انشالله خدا حفظش کنه
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتونروز دختر شما هم مبارک.خدا کوچولوهای شمارو هم حفظ کنه
مامان رزیتا
10 شهریور 93 9:22
نصیحت مادرانه واقعا زیبا بود - قربونت برم بنی جون با اون کفشای نازنازیت
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونخدا نکنه
مامان شایلین
10 شهریور 93 13:32
مامان سحر عزیز حرفهای زیبایی برای دخترتون گفتین ، خیلی خوب بود ، انشالله زود زود کارهاتون تموم میشه و میان پیش بنیتا خوشگله ، مطمنا بنیتاجون هم در آینده به خاطر داشتن مامان مهربون و فداکاری مثل شما افتخار نیکنه چون حتما دارین بیشتر به خاطر دخترون زحمت میکشین ، به خاطر آینده اش
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جووونمرسی از محبتتون شایلین جونو ببوسین
مامان مهلا
10 شهریور 93 14:02
سلام خانومی ممنون بهم سرمیزنی نتم وصل بشه بیشتر میام پیشت
خاله سانی
پاسخ
ممنون خوشحال میشم عزیزم
افسون
10 شهریور 93 16:54
سلام عزیزم . خدا ایشالله حفظش کنه این دخمل ناز رو براتون . ممنون که به من هم سر می زنی عزیزم .
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون خیلی ممنون.بازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم
مامان آنیسا
12 شهریور 93 10:11
ایشالا همیشه شاد و سالم در کناز هم باشید
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون شما هم همینطور
مامان شراره
12 شهریور 93 10:15
سلام روزه دختر مبارک بنیتا جون از طرف من بنیتارو محکم ماچش کنید واقعا خواستنیه
خاله سانی
پاسخ
مرسی از لطفتون شما هم کوچولوتونو ببوسین
سولماز مامان آیناز کوچولو
12 شهریور 93 13:13
سلام به مامان گل بنیتا جون .. روز دخملی هم مبارک . ماشاللاه چه دخمل نازی . خدا حفظش کنه ..ایشالله که همیشه در کنار هم خوش و سر افراز باشید .
خاله سانی
پاسخ
سلام خاله جوون خیلی ممنون روز دختر شما هم مبارک باشهمرسی از لطفتتون شما هم همینطور
مامانه آنیتا
19 شهریور 93 13:11
بنیتاجووووووووووووونم منو ببخش دیر گفتم باکلی تاخیر روزت مبارک خیلییییییییی تو خوردنی وماهی
خاله سانی
پاسخ
اشکال نداره جوون همین که به یادمون هستین کافیه ممنون از لطفتون