بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

دلتنگی های خاله...

1393/3/23 19:36
نویسنده : خاله سانی
975 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر خاله چون از 3 تا 5 ماهگیش بیشتر پیش خاله بود خیلی به هم وابسته شدیم و بعد ازینکه مامان سحر درسش تموم شد و میخواست که بنیتا رو ببره پیش خودش خاله خیلی ناراحت بود که نمیتونست هر روز پیش بنیتا باشه غمگینواسه همینم هر روز زنگ میزد به مامانش و میگفت که بیاید پیش ما.بنیتا جونم وقتی که میومد همینکه درو باز میکردیم اینقدر دست و پا میزد و میخندید که معلوم بود اونم چقدر دلتنگ شده منم زودی بغلش میکردم و باهاش بازی میکردم.وقتی میومدن پیش ما دیگه نمیذاشتم مامانش هیچ کاری انجام بده و همه کاراشو از پوشک عوض کردن و خوابوندن و بقیه کارا همه رو خودم انجام میدادم.مامانشم میگفت تو اینقدر مواظب بنیتا هستی که وقتی پیشته من خیالم راحته.عسل خاله ام بعد از بازی کردن خسته میشد و لالا میکرد.قربون خوابیدنت برم که همه چیت نمکیه عزیز دلمبوس

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

فسقلیم کم کم داره موهاش در میاد چقدر جیگر شده خدا.دیگه داره شیطنتاش شروع میشه خاله هی بیشتر دلتنگش شه.عسلم میتونه تکیه بده و بشینه.هی ام شلوارشو میگیره با دستاش میکشه.جیغم که دیگه نگگگووو

niniweblog.com

niniweblog.com

اینجا هم شبیه جوجه رنگی شده مامانی و مامانشو اونطرف دیده احساساتی شده داره جیغ میزنه

niniweblog.com

بنیتا جونم یاد گرفته خودش به تنهایی دمر شه و اینطوری خودشو واسه خاله لوس میکنه

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

واااااااای عاشق این کارتم خاله که پاهاتو میگیری میذاری تو دهنتبغلبوسبوس

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

niniweblog.com

عسلم روز به روز شیرین کاریاش بیشتر میشه و بیشتر خودشو تو دل همه جا میکنه.خاله ام واسه دیدنش کم طاقت تر میشه.راستی عزیزم بعد از 5 ماهگیت مامانت گوشای کوچولوتو سوراخ کرد.یه روز که با مامانی رفته بودید بیرون.بعدش من مامانتو دعوا کردم و گفتم چرا باعث شدی فسقلی من اشکش در بیادو دردش بگیره گفت دردش همون لحظس عوضش راحت شد.کلی بغلت کردم و نازت کردم بعد که دیدم ارومی و درد نداری دیگه ناراحت نبودم.چند روز بعدشم با مامانت رفتیم واست یه جفت گوشواره ی خوشگل خریدیم که هدیه مامانی بود.تو عکسای بالا هم معلومهبوس

نظرات (23)

مریم
23 خرداد 93 19:41
واااای چقده این جیگره
خاله سانی
پاسخ
قربونت عزیزم انشاالله شما هم یه دخمل سالم و ناز به دنیا بیاری و خداوند همیشه نگه دارش باشه
خاله
24 خرداد 93 0:04
سلام خاله جون ممنون که اومدی به به چه دختر نازی از طرف من یه ماچش بکن
خاله سانی
پاسخ
قربونت خاله مرسی که اومدی
خاله فاطيما
24 خرداد 93 1:36
سلام خاله مهربون .ممنون كه به وبلاگم سر زديدن ..ني ني رو ببوس از طرف من .لينكتون كردم ..لطفا من رو هم لينك كنين
خاله سانی
پاسخ
گلم میشه به من بگی چطوری لینکتون کنم؟من تازه واردم
خاله فاطیما
24 خرداد 93 17:53
عزیزم برو تو قسمت پیوندهای روزانه اون بالا عنوان بنویس :فاطیما امید ما بعد آدرس منو کپی کن بعد توی قسمت آدرس : پیست کن بعد ثبت پیوند رو بزن ...به همین سادگی به همین خوشمزگی
خاله سانی
پاسخ
مرسیییی عزیزم
محبوبه
25 خرداد 93 0:00
وااااای چه خاله ی مهربونی ،چه بنیتای جیگری
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله محبوبه جون بازم به ما سر بزن
مامان پارسا
25 خرداد 93 9:35
خاله مهربون احساس شما دقیقاً مثل خواهر منه آخه من شاغل بودم خواهرم پارسا رو بزرگ کرده و دقیقاً احساسش به پارسا مثل احساس یک مادره
خاله سانی
پاسخ
سلام مامانی پارسا مرسی که به وبلاگ بنیتا سر زدیدبه خاله ی مهربون پارسا هم سلام منو برسونید
خاله جون
25 خرداد 93 17:02
لینک شدی عزیزم لینکم کن
خاله سانی
پاسخ
مرسی که اومدی باشه حتما
خاله عاطی
25 خرداد 93 18:34
آخی چقد شما نازی ممنون سرزدی
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله عاطی جووون
یاسی
25 خرداد 93 18:35
سلام چقد شما نازی ب منم سربزن
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که اومدی
خاله مینا
25 خرداد 93 22:00
وب جالبی داری خانومی البته باتوجه به مشغله ازنوع امتحانیش نتونستم وبتو کامل زیرورو کنم ایشالا سرفرصت میام و حسابی کامنت و لایک میذارم راستی با افتخار لینک شدی
خاله سانی
پاسخ
عزیز دلم مرسی که اومدی.خوشحال شدم
آجی محدثه
25 خرداد 93 22:49
سلام خاله سانی مهربون چه خواهر زاده قشنگی به به لذت میبرم میشه بپرسم ساکن کجایید شاید تو یه استان باشیمسلام عزیزم مرسی که اومدی.تو وبلاگ خودت میگم
مامانی و بابایی
25 خرداد 93 23:38
سلام مرسی ب ما سرزدید بازم تشریف بیارید ماشاالا نی نی ناز خداحفظش کنه من شما رو لینک میکنم بوس
خاله سانی
پاسخ
مرسی که اومدین.منم لینکتون میکنم
مامانِ یسنا
26 خرداد 93 8:53
الهـــــــــــــــی. خدا حفظش کنه. منون به ما سر زدین
خاله سانی
پاسخ
قربون شما.مرسی که اومدین
مامان کارن
26 خرداد 93 9:30
جووونم بنی ناز نازی - خوشحال شدیم از آشناییتون
خاله سانی
پاسخ
ممنون که اومدین منم خوشحال شدم عزیزم
آجی محدثه
26 خرداد 93 12:12
سلام سانی جون یه عکس از خودت بزار تو وبلاگت نگفتی متولد چندی ؟
آجی محدثه
26 خرداد 93 17:21
سلام سانی جون جوابت اومد نمیدونم ولی فکر کنم جابت نیومد اگه خواستی تو وبلاگ بهم بگو تا بگم اگه میشه رشته تحصیلیتم بهم بگو ممنون میشم دوست دارم بنیتا رو ببوس
مامان افسانه
26 خرداد 93 22:02
خیلی خیلی خیلی نازی عسلی خواهرزاده خیلی خوشگلی داری براش اسپند دود کن
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله افسانه جووون.دنیا جونم خیلی نازه
مامان مهدیه
26 خرداد 93 23:21
سلام عزیزم خواهر زاده نازی داری خدا براتون نگهش داره .ممنونم از اینکه به ما سر زدید.
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جوون.مرسی که اومدین
مامان مهلا
26 خرداد 93 23:49
خوش به حال مامان بنیتا ای کاش منم یه آبجی که نزدیک بهم بود میداشتم چه خاله خوبی ممنون به ما سر زدین بازم بیایین خوشحال میشیم
خاله سانی
پاسخ
ای جانم نظر لطفتونه
مامان مهلا
26 خرداد 93 23:50
بگردمش پا خوره داره هااااا
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون بازم به ما سر بزن
مامان مهرناز
27 خرداد 93 0:45
مرسی عزیزم که به ما سزدی با افتخار لینک شدین ماشالله چه دخمل نازی چقدر خوشکل میخندی عزیزم ان شالله همیشه لبت خندون باشه
خاله سانی
پاسخ
مرسی مامان مهرناز ممنون که اومدین
مامان پارسا دردونه
27 خرداد 93 15:59
عزززززززززززیزم چه قدر تو نازی
خاله سانی
پاسخ
ممنون مامان پارسا.بازم پیشمون بیاید
حمیده
31 خرداد 93 12:38
وای چه بامزه است
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون بازم پیشمون بیااا