بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

بنیتا و خونه مامانی

1393/5/15 23:47
نویسنده : خاله سانی
767 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خاله هر روز که میگذره اینقدر شیرینتر میشی و وابستگیمون بهت بیشتر میشه که خیلی زود زود دلمون واست تنگ میشه.من و مامانی وقتی خونمون نیستی همش یاد کارات میفتیم و دلتنگت میشیم.مثلا وقتی صدای موتور یا ترمز ماشین میاد از بیرون مامانی قیافشو مثل وقتایی میکنه که تو میترسی آرام  و دلمون واست ضعف میره..یا وقتی اهنگ تبلیغ پفک نمکی لووسی از تلویزیون پخش میشه که تو خیلی دوسش داری و همین میاد خودتو با اهنگش تکون تکون میدی و دست میزنی من و مامانی به هم نگاه میکنیم و لبخند میزنیم و میگیم جات خالیه..یا وقتی وسایلت که اینجا هست رو میبینیم..اخه از هر وسیله ی ضروری یکی هم خونه ما داری.مثل شیشه شیر..قاشق مخصوص غذات..پوشک..رختخواب..شیر خشک..حوله..و صد البته اسباب بازیات که هر روزم یکی از وسایل خونه بهش اضافه میشه چون بیشتر با این چیزا مشغولی مثل لگن و سبد های مامانی و جعبه خالی دستمال کاغذی و شارژر و کیف پول خاله که  دیگه ازش استفاده نمیکنه و ازین قبیل چیزها..البته اسباب بازی هم مثل عروسک که مال خاله بوده و الان شده واسه شما و توپ و حلقه هم هست ولی به اونا بیشتر علاقه داری.خلاصه من و مامانی همیشه دلتنگتیم تا بیای پیشمون.زیبا

وقتی هم میای اول میبینی من هستم یا نه.اگه اون دورو برا نبودم فوری میای سمت اتاقم ببینی اونجام.که اگه خونه باشم خودم میام دم در که زود بغلت کنم گاهی هم وقتی میای من تو اتاقم خوابم و میای بالا سرم هی سعی میکنی بیدارم کنی.دست میزنی به صورتم و بوسم میکنی منم دوست دارم چشامو باز نکنم که تو بازم بوسم کنیراضی

بعدش خاله ی خوابالو دیگه اجازه نداره که حتی بره دستشویی چون بنیتا خانوم که اجازه نمیدن.با هزار زحمت و سرگرم کردنت توسط مامان من میرم و ولی باز تو از صدای در دستشویی میفهمی که رفتم و گریه میکنی.

ولی همین که میام دیگه در خدمت شمام.دستمو میگیری میبری سمت اسباب بازیها.عاشق اینم که میخوای دست ادمو بگیری اول کف دستمو باز میکنی بعد دست خودتو میذاری توش و با انگشتای کوچولوت دستمو میگیری و راه میفتی و منم دنبالت...

 

همه اسباب بازیاتو توی یه سبد واست گذاشتیم که وقتی میای اینجا میریزیشون زمین و بازی میکنی.که گاهی با خود سبده هم بازی میکنی و هی سرتو میبری توش دالی میکنی و میخندی.بعضی وقتا یه کارایی میکنی که من میمونم تو با این سنت چه فکرا میکنی و هزار ماشا..چقدر باهوشی.یه بار میخواستی به یه چیزی که قبلا بهت گفته بودم جیزه دست بزنی رفتی سمتش اول به من گفتی جیزه گفتم اره خاله جون بعد به یه سمت دیگه با کلی تعجب نگاه کردی و با انگشت به اون سمت اشاره کردی که من نگاه کنم منم رومو اونطرف کردم ببینم چی توجهتو جلب کرده دیدم داری میری سمت اون که برش داری و حواس  منو میخواستی پرت کنیتعجب الهی فدات بشم همینطوری موندم به کارت که میخواستی سر منو شیره بمالی

 

وقتی میگم جیزه دست نزن با خنده برش میداری و میاری میدی به من.قربون این کنجکاویات برم محبت

جالب اینجاست که وقتی دیگه با اسباب بازیا بازی نمیکنی و همه پخشن رو زمین میخوایم جمعشون کنیم میای نمیذاری دوباره میریزی رو زمین میری فقط میخوای رو زمین باشن.children play clipart graphics

 

خلاصه با هم کلی مشغولیم و بازی میکنیم تا وقتی که بخوای بری.

 

اینا همه مال خاله بودن که الان تقدیم کردم به شما.اون موش بیچاره ام که تو دستته همش دُمشو میذاری تو دهنت اویزونش میکنی و راه میری..

 

 

 

چند روز پیش که اینجا بودید با مامانت و مامانی و بابایی رفتیم فروشگاه تو ماشین کلی شیطونی کردی چند تا هم عکس ازت گرفتم که میذارمشون.

 

اگه فکر میکنی مینشستی تو ماشین تا برسیم به مقصد سخت در اشتباهیtotalgifs.com bebes gif gif bebes15.gif

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینجا داشتی ذوق میکردی..

 

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بهت میگفتم خاله رو نگاه کن ازت عکس بگیرم اخم میکردی..

 

 

نظرات (25)

نازنین
16 مرداد 93 0:20
سلام.یه سوالی داشتم من هرچی وب میسازم تو نی نی وبلاگ حذف میشه خود به خود تا حالا 4 بار ساختم ولی بازم وقتی می خوام وارد بخش مدیریت بشم میگه این وبلاگ نیست. به نظر شما چیکار کنم؟؟
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم حتما یه جای کارت اشکال داره من دقیق نمیدونم اگه تو قسمت پرسش و پاسخ بپرسی بهتر ج میگیری عزیزم
مامان مهرناز
16 مرداد 93 0:34
حسابی خاله رو سرگرم میکنه دخملی ناز بچه ها همه همین جورین با اسباب بازیهاشون بازی نمیکنن اجازه هم نمیدن جمعشون کنیم باید شلوغ باشه همه جا تاخیالشون راحت باشه قربون اخمت برم من
خاله سانی
پاسخ
اره خاله جون فقط میخواد خیالش راحت باشه شلوغه و اسباب بازیا دورشن.مهرناز جونو ببوسین
نیاز
16 مرداد 93 0:49
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
amme eli :)
16 مرداد 93 2:47
salam nini nazi darid khoda hefzesh kone be webe mnm sar bezanid
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه.چشم حتما
مامان محمدحسام
16 مرداد 93 10:05
عزیزم اخم کردنشو ببین ماشالله بچه های این دوره خیلی زیرک و باهوشن خاله جون وااای اون قسمتی که گفتین میخاسته شما رو گول بزنه بره پی کار خودش خیلی بانمک بود کلی خندیدم بجای من دو تا بوس خوشگل از لپ های بنیتا جونم بکن خاله جون
خاله سانی
پاسخ
اره والا خیلی بلا شدن.مرسی خاله جون شما هم محمد حسام نازو ببوسین
(◡‿◡✿)آجی جون
16 مرداد 93 11:52
سلام خاله سانی واااای الهی دورت بگردم عزیزدلم
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم محراب جونو ببوس
حمیده
16 مرداد 93 12:35
قربونه اون اخمت بشم خاله جون....
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی از لطفت
مریم مامان آیدین
16 مرداد 93 12:41
سلام سانی جووونم اد خدا این لواشک منو نگاه گن ای قربون اون ریخت و پاشت برم من...آیدین هم همینجور بود و البته هست....اصلا خونه خلوت باشه دلش میگیره اخمای خوشگلشو ببین جوووووجوووو آره سانی جون آیدین هم اولین باری که گولم زد منم همینجوری بودمو بعدش چلونده شدپس بچلون این حقه باز کوچولورو
خاله سانی
پاسخ
اره مریم جون همین کارو باید کرد اره دیگه همش دوست دارن اسباب بازیاشون دورشون باشه مرسی از لطفت عزیزم ایدین جونمو ببوس
مامان مهدیه
16 مرداد 93 14:40
الههههههههههههی فدای تو کوچولو که سر خاله رو شیره میمالی
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون مرسییی
مامان شایلین
16 مرداد 93 15:04
خاله به قربون اون اخم و ذوق کردنات در هرصورتی خوردنی و بامزه هستی عزیزم خیلی دوست دارم . شما هم که مثل شایلین تا ریخت و پاش نکنی دست بردار نیستی اگه هم بخواهیم جمع کنبیم همون آش و همون کاسه
خاله سانی
پاسخ
اره دیگه خاله جون نمیذارن که وسایلشونو جمع کنیم همش باید رو زمین باشه.شایلین جونو ببوسین مرسی که به ما سر زدین
مامان کارن
16 مرداد 93 16:29
الهی الهی الهی قربون اون خنده ها و اخمت برم من شیطون بلا - خدا براتون نگهش داره سانی جون - احساستو کاملا درک می کنم خواهرزاده واقعا عزیزه
خاله سانی
پاسخ
سلامت باشید خدا کارن جونم حفظ کنه.اره مخصوصا اگه اولیش باشه
مامان کارن
16 مرداد 93 16:33
خصوصی داری
خاله ی رادین
17 مرداد 93 10:59
سلام بنیتا جوووونی..... مطلب جدید برا رادین گذاشتم منتظرتونم با خاله جون بیا وبمون تا با نظراتتون خوش حالمون کنید مرررررررسی خاله جونی
خاله سانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مینا
17 مرداد 93 18:37
اخیییییییییییییی عســـــــــــــــــــیســــــــــــــــــــــم تو ی خاله نمونه ای گلم قبون گل دخملی با این شیطونیاش ولی خب همین شیطونیاس ک دل ادمو میبرنو ادم دیوونه خودشون میکنن ازجای روی ماه عسل خانومو ببوس
خاله سانی
پاسخ
مرسي عزيزم نظر لطفتهاره مينا جون همين شيطوني كردنشونه كه ادم خوشش مياد.ممنون كه بهمون سر زدي
مامان آنیسا
18 مرداد 93 8:05
خدا حفظش کنه این وروجک خانم خوشکل رو
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون خدا انیسا جونم واستون نگه داره
مامانِ بهار
18 مرداد 93 18:04
عزیزممممممممممم ... چه دخملی خوشگلی ...خدا حفظت کنه ...
خاله سانی
پاسخ
ممنون خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
مامان هانا و آریا
18 مرداد 93 20:07
ای جانممممم چه بلاییی هستی شما بنیتا جونممم حواس خاله رو پرت میکنی فداش بشم چه اخمی میکنه دخمل نازموووون
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی از لطفتون کوچولوهاتونو ببوسین
مامانی
18 مرداد 93 22:19
قربونت عزىزم خوب با اخم و شىطونىات دل همه مخصوصا خالتو مى برىا.خدا حفظت کنه گلم.
خاله سانی
پاسخ
اره خاله جون.ممنون خدا عسل جونم واستون نگهداره
خاله خانوم
19 مرداد 93 4:10
ایشالا همیشه همینقدر شیطون و سرحال بمونه منم برای عشق خاله پست جدید گذاشتم دوست داشتی سربزن
خاله سانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
مامان سمین
19 مرداد 93 10:56
سلام عروس قشنگم اخمتو قربون بشم.شیطون بلا انقدر اسباب بازی نخر پسرم از کجا بیاره بخواد اینهمه پول ریخت وپاش بده
خاله سانی
پاسخ
مامان عرفان ازون مادر شوهرا میشیاااامرسی که به ما سر زدین.عرفانو ببوسین
سپیده..مامانه پارسا
19 مرداد 93 14:37
ماشالا خوشکل خانوم..
مامان شراره
20 مرداد 93 15:49
ای جانم فداتشم انقدر قشنگ میخندی پرنسس خانم
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون لطف دارین
مامان آتریسا
22 مرداد 93 9:41
وای به قربون اخمت عزیزم
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی
مامان علی کوچولو
23 مرداد 93 14:51
ای دخمل بلا .چه اخمیم کرده شیطون خدا حفظش کنه
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون بازم پیشمون بیاین
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:20
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم