بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

خاله بیاااااااااا

1393/4/21 23:44
نویسنده : خاله سانی
855 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که خونه مامانی اومده بودید من اتو رو زده بودم به برق تو اتاقم و

 

چند دقیقه رفتم تو یه اتاق دیگه کار داشتم و  در اتاق خودمو بستم که تو نری یه

 

وقت اونجا دستتو به اتو بزنی و دستت بسوزه.الهی فدات بشم فکر کرده بودی

 

من تو اتاقمم و درو بستم. رفته بودی پشت در اتاقم و هی در میزدی.مامانتم ازت

 

عکس گرفته بود.بعد من از اون یکی اتاق اومدم و بغلت کردم عزیز دل خاله

 

 

 

 

 

قربون چشات برم دیگه نا امید شده بودی از اینکه خاله درو باز کنه

 

نظرات (16)

مامانی و بابایی
22 تیر 93 0:12
خیلی بامزه اس چقدر دوستون داره
خاله سانی
پاسخ
ممنونم ازتون اره منم خیلی دوسش دارم
مامان مهرناز
22 تیر 93 0:38
ای جووووووووووووووووونم چقدر خالشو دوست داره نازگل خانم
خاله سانی
پاسخ
اره مرسی که به ما سر میزنید
مامان
22 تیر 93 12:24
آخی نازی چقدر شما را دوست داره البته اگه منم بودم خاله به این مهربونی را خیلی دوست داشتم خیلی زیاد
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفتونه شما خودتون خوبید مامان مهربون
مریم مامان آیدین
22 تیر 93 13:20
الهــــــــــــــــــی جوجوی خاله دوست ایشالا همیشه با هم خوش باشین و قشنگترین خاطراتو رقم بزنین
خاله سانی
پاسخ
مرسی مریم جونایدین عزیزمو ببوس
مینا
23 تیر 93 0:50
آخیییییییییی عزززیییییزززززززززمممممممممم ماشالا چقد خالشو دوس داره ای جونم پشتکارشم خوبه ها
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم بازم پیشمون بیاااااااا
مامانی
23 تیر 93 10:22
عزىزمى.خواهرزاده ها خاله هاشونو دوست دارن چون خاله ها خىلى دوسشون دارن و لوسشون مى کنن.همىشه کنار هم خوش باشىن انشالله
خاله سانی
پاسخ
اره مخصوصا اگه اولی ام باشه.مرسی که به ما سر زدین
مامان
23 تیر 93 12:55
سلام خانومی. خوبی ؟ بنیتا خانوم خوبه ؟ خاله جونی شما جند سال دارید ؟ خودتون نی نی ندارید؟
خاله سانی
پاسخ
سلام مامان مهربون خیلی ممنون شکر خدا خوبیم شما خوبین؟من 25 سالمه و مجرد هستم
حانیـــــ ـه
23 تیر 93 14:48
سلام وبلاگ زیبایی دارین به منم سر بزنین خوشحال میشم
خاله سانی
پاسخ
چشم عزیزم حتما چشاتون قشنگ میبینه مرسی از لطفتون
مامان هانا و آریا
23 تیر 93 17:06
عزیییییییزم چه منتظر ایستاده معلومه خالش و خیلییییی دوست داره
خاله سانی
پاسخ
اره خاله جون همینطوره مرسی که اومدین
مامان مهدیه
23 تیر 93 19:23
با اجازتون لینک شدید
خاله سانی
پاسخ
باعث افتخاره منم لینکتون میکنم
مامان آنیسا
25 تیر 93 14:19
عزیزم
حمیده
25 تیر 93 15:14
خاله جون من چندوقت نبودم دلم واست تنگ شده بود
خاله سانی
پاسخ
ماهم دلمون تنگ شده بود خیلی ممنون عزیزم کوچولوتو ببوس
مامان شایلین
26 تیر 93 0:44
ای جونم چقدر منظره تا خاله سانیش در رو براش باز کنه، خاله جون اینقدر دخترمون رو یه لنگه پا نگه ندار خسته میشه
خاله سانی
پاسخ
چشم خاله جون اخه من اصلا اونجا نبودم که
مامان کارن
31 تیر 93 8:37
آخی نگاه ناامیدشو ببین عزیزم
مامان مهناز
3 مرداد 93 1:18
آخه خاله جونی چرا اذیتش می کنی نا امیدش نکنه عسلکو خیلی نازه ، خسته نباشید خاله جونی
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون .اخه منکه تو اتاق نبودم خاله جون بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم
مامان
5 مرداد 93 8:41
* خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.