بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

واکسن

1393/4/4 1:46
نویسنده : خاله سانی
462 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم بعد از واکسن زدنات میومدی خونه مامانی که حسابی مواظبت باشیم.پاهای کوچولوت درد داشت و همش گریه میکردی.خاله خیلی ناراحت بودغمگین.مامانی و دایی جون هم همینطور.از همون اول هم همین صدای گریت درمیومد همه میدوین سمتت و هرجور شده ارومت میکردن.دورو بریا میگفتن بابا بچه ست دیگه همه بچه ها گریه میکنن چرا یهو همه هول میکنین میدوین وقتی بنیتا گریه میکنه!خب دلمون طاقت نداره گریتو ببینیم دیگه.خلاصه گاهی مامانی میگردوندت گاهی من و مامانت گاهی هم دایی جون.قطره استامینوفنم که به زور باید بهت میدادیم.اولین واکسنتو خاله باهات اومد با مامان سحر رفتیم.اونجا وقتی واکسنتو زد و کلی گریه کردی من و مامانت اشک تو چشامون جمع شدخطاولی دومی رو با مامان و بابات رفتی.اینم چند تا عکس از اونروز...

اینجا هنوز بنییتا جون نمیدونه قراره چه اتفاقی بیوفته خوشحال و خندون داره میره دَ دَبكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيعبكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيع

تو مرکز بهداشت...

بعد از واکسنخطاالهی خاله فدات شه قربون چشات برم..

پسندها (13)

نظرات (6)

مامان
4 تیر 93 9:18
آخی نازی چه دختر خوشگلی و چه خاله مهربونی .عزیزم امیدوارم که روزی خودتم نی نی دار بشی و با بنیتا با هم بازی کنند
خاله سانی
پاسخ
مرسی مامان مهربووون بازم پیشمون بیاین
مریم مامان آیدین
4 تیر 93 9:37
الهی عروسک خانومم عوصش یزرگ میشی خانوووووووووووم میشی عسلم
خاله سانی
پاسخ
ممنون که اومدین
مامان آنیبسا
4 تیر 93 14:58
آخی عزیز دلم زود خوب میشی اشکال نداره خاله جون اهل کجایید که این موقع سال پالتو تن این کوچولو ی خوشکل کردین
خاله سانی
پاسخ
مامان انیساجون من چون وبلاگ بنیتارو دیر شروع کردم به نوشتن و میخوام که کامل باشه کلا از اول که به دنیا اومدرو دارم مینویسم و چون میخوام تاتولدش به روز شه زود زود پست میذارم.فعلا تو 7 ماهگیشم مرسی که اومدین
مامان
4 تیر 93 15:14
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
خاله سانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه با افتخار لینکتون میکنم
مهديه خاله فاطيما
5 تیر 93 0:14
خيلي لباسش بهش مياد قشنگ شده راستي خاله جون آپ كردم سر بزني خوشحال ميشم
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
مامان شایلین
5 تیر 93 10:14
قربون اون گریه هات نازی ، چه لباسهای خوشگلی چه بهش هم میاد خدا براتون نگه داره خاله سانی یه بوس واسه بنیتا جون خوشگل
خاله سانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جوون خیلی خیلی ممنون از لطفتونشمام شایلین جونو ببوس