بنیتا جونمبنیتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

بنیتا عسل خاله

19 ماهگی فسقلیمون..

1393/11/11 22:43
نویسنده : خاله سانی
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولی خالهсердечко                                                                                   i love you

 

19 ماهگیت مبارک عزیز دلم..

میدونستی چقدر واسه خاله دل خوشی هستی؟میدونستی وقتی دلگیرم از کسی یا چیزی تو که پیشم باشی یادم میره؟میدونستی وقتی یه روزایی میخوای بیای خونمون و من نمیتونم پیشت باشم چقدر از خودم ناراحت میشم و فکرم میمونه پیشت؟میدونستی وقتی خیلی نی نی بودی و یه وقتایی واسه شیر خوردن نفس کم میاوردی میگفتم خدایا از نفسای من بگیر و به بنیتا نفس بده؟میدونستی شبا که میخوام بخوابم ویدیوهایی که از تو دارمو اول میبینم و بعد میخوابم؟میدونستی یه وقتایی که خیلی دلتنگت میشم نا خواسته اشکم میاد؟میدونستی یه روز که نمیبینمت چقدر دلم واست تنگ میشه؟میدونستی یه روزایی که از دانشگاه میومدم توی راه میگفتم کاش الان که میرم خونه بنیتا اونجا باشه و وقتی میومدم میدیدم هستی چقدر خوشحال میشدم؟میدونستیبا اومدنت منو به یکی از آرزوهام رسوندی؟میدونستی....

 

 

ارزوم اینه که تا وقتی که زنده ام هیچ وقت غم و ناراحتیتو نبینم عزیزم...تو فقط اون روزی باید غمگین باشی که دیگه خاله پیشت نیست...دوستت دارم عزیزم.هممون دوستت داریم..کیک 19 ماهگیت و عکساش هم به زودی میزارم واست..пирожное

 

 

لطيفه وكيوت ابتسامات جميله لتزين المواضيع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (16)

نظرات (19)

عمه فروغ
11 بهمن 93 22:58
19 ماهگیت مبــــــــــــــــــــــــــــــارک بنیتا جونم ان شاا.. 120 ساله بشی عزیزم.خدا حفظت کنه عزیزم
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خدا کوچولوی شما رو هم حفظ کنه.مرسی که بهمون سر میزنین
مریم مامان آیدین
12 بهمن 93 13:46
سلام سانی جونم...خوبی عزیزم چقدر قشنگ شیرین و ساده براش نوشتی گلم...من که تخت تاثیر قرار گرفتم و اشکم درومد همه اجساست لابلای نوشته هات داد میزنه چقدر یه روزی بنیتا برای این وبلاگ و این پست بیشتر دوستت خواهد داشت ببوس عروسک نوزده ماهه مارو عزیزم
خاله سانی
پاسخ
سلام مریم جون ممنونم شما خوبین؟ ممنونم به پای نوشته های شما که نمیرسهمرسی از نظرای قشنگتون.ایدین جونو ببوسین
مهربوون(محیا)
12 بهمن 93 20:24
19ماهگیت مباررررک خانوم کوچولو
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم قربونت ممنون که بهمون سر میزنی
مامانی آرتینا جان***
13 بهمن 93 0:47
19ماهگیت مبارک عزیز دلم یه عالمه بوووووس از طرف من و آرتینا جون برای شما عسل خانم.بووووووووووس
خاله سانی
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جون ما هم شما و ارتینا جون رو میبوسییییییم
خاله مهديه
13 بهمن 93 7:54
خیلی قشنگ نوشته بودی سانی جون ..خوب میفهمم چی میگی..دعا میکنم همیشه همیشه همتون سالم باشید و بنیتا جون در کنارتون باشه بوس بوس 19 ماهگیت مبارک بنیتا خانم خوشششگل
خاله سانی
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی ممنونم از محبتتایشا.. شما و فاطیما جون هم همیشه سالم و شاد باشین
مامان مهدیه
14 بهمن 93 19:07
19 ماهگیت مبارکه جیگر . ایشالله خدا شما رو برای هم نگه داره
خاله سانی
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگتون مرسی
مامان پارسا دردونه
14 بهمن 93 23:11
خوش بحال بنيتا جون كه همچين خاله مهربونى داره
خاله سانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه
مامان عليرضا
15 بهمن 93 0:28
19 ماهگیت مبارک عزیز دلم. بنیتا قطعا از داشتن خاله ی خوبی مثل تو سانی جون دیگه هیچ ناراحتی ای نداره میبوسمتون
خاله سانی
پاسخ
خیلی خیلی ممنون از محبتی که دارین علیرضا جونو ببوسین
مامان هانا و آریا
15 بهمن 93 1:29
بنیتای نازم 19 ماهگیت مبارککککککک عزیزممم
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون
افسانه
15 بهمن 93 2:10
19 ماهگیه دختر ناز مبارک باشه . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوش به حال دخمل که خاله به این مهربونی داره ایشالله دخمل ناز همیشه سلامت باشه همراه خاله و مامان و باباش بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله سانی
پاسخ
مرسی خاله جون ممنونم شما لطف دارین.ایشا.. شما و کوچولوتون هم همیشه سالم و شاد باشین
مامان ساناز
15 بهمن 93 10:17
مبارک باشه 19 ماهگیت عزیز دلم
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جوووون
مامانی آرتینا جان***
15 بهمن 93 16:21
هزار ماشالله گل دختر نازم ۱۹ ماهگیت مبارک انشالله همیشه لبت خندون و تنت سالم باشه عزیزم.
خاله سانی
پاسخ
مرسی از محبتتون ایشا.. شما و کوچولوتون هم همیشه شاد باشین
مامان مهرناز
15 بهمن 93 21:45
19 ماهگیت مبارک نبات کوچولو
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جووووون
الهه مامان مبین
16 بهمن 93 0:22
ماهگردت مبارک خوشگل من منتظر عکسای خوشگلت هستم همیشه زنده باشیییییییییییییییییییییییییییییییی
خاله سانی
پاسخ
مرسی از لطفتون الهه جون مبین جونو ببوسین
مینا
17 بهمن 93 21:24
اي جووووووننننننممممممم 19ماهگيت مبارك عسله مننننن عاششششششق اين چشماي شيطونتم يدونه ي من ايشالا هميشه لبت همنجور خندون و تنت سلامت باشه جيجرمن
خاله سانی
پاسخ
خیلی خیلی ممنون از اینهمه محبتت مینا جوووونمرسی ار نظرای پر انرژیتایشا.. توام همیشه شاد باشی عزیزم
مامان مهدیه
18 بهمن 93 0:54
ماشالا هزار ماشالا یه تیکه ماهه بنیتا جان....خدا حفطش کنهوبتون هم عالیه
خاله سانی
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه.خدا کوچولوی شمارو هم حفظ کنه
مامان کارن( رزیتا )
26 بهمن 93 10:12
خیلی قشنگ نوشتی سانی جون ...بنیتا خانوم به خاله جون مهربونت افتخار کن
خاله سانی
پاسخ
نظر لطفتونه.خیلی ممنونم
ليلا
31 تیر 94 7:04
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
خاله سانی
پاسخ
خیلی ممنونم چشم حتما دوست خوبم
سحر
2 مرداد 94 17:26
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
خاله سانی
پاسخ
مرسی خانومی لطف داری